Доставка та Оплата

Варіанти оформлення замовлення в інтернет-магазині «ДК-Інстал»:

 
Самовивіз

  •                Самовивіз із ДК-ІНСТАЛ проводиться за адресою :
  •               с.Петропавлівська Борщагівка вул. Волинська оф.154 
  •              Проводиться у робочий час після погодження замовлення з менеджером.
  •                Пн - Пт. 9.00 - 18.00 
  •                Сб .  10.00 - 16.00
  •  
  •  
Доставка кур'єром ( адресна доставка )


  •               ДОСТАВКА  - БЕСПЛАТНО  реалізується за умовами:

           1. Безкоштовна доставка в межах Києва від 5000 грн. суми замовлення

           (вага товару  до 30 кг ) . Якщо сума замовлення до 5000 грн доставка в

           межах Києва  становить  200 грн .

           2. Замовлення , вагою понад 30 кг (бойлери,котли і т.д) - ціна доставки 

            визначається  за  домовленістю  або шукайте   товар  стікер

          "Безкоштовна доставка".

           3. Доставка за межі Києва - 200 грн + 15 грн за км від КП або шукайте 

           стікер " Безкоштовна доставка" . 

           Виконується в той же день , якщо замовлення на товар зроблено до 10:00 дня .

           Замовлення оформлені після 10:00 , відправляються на наступний день .

           Кур`єр перезвонить Вам за годину до доставки . Оплата за підйом товарів

          на поверх відбувається за домовленістю та узгоджується завчасно менеджером

          з Вами .

Доставка кур`єрською службою ( Нова почта , Укрпочта і т.д)

Перед відправкою товару менеджери інтернет - магазину " ДК-ІНСТАЛ " перевіряють товар на працездатність (за можливості) , на комплектацію а також оглядають його зовнішній стан та заповнюють гарантійний талонта чек - лист . Товар , що відправляється , підлягає страхуваню в службі доставки у розмірі 100% вартості . Суму страхування включено у вартість доставки . За втрату чи пошкодження вантажу відповідальність покладається на транспортну компанію . При отриманні вантажу у відділенні компанії перевізника ми рекомендуємо перевіряти цілісність упаковки , наявність всього товару (комплектність) та його зовнішній вигляд . Наявність пошкоджень цілісності упаковки чи товару необхідно задокументувати у працівників транспортної компанії .

Доставка виконується по всій Україні . При наявності замовленого товару на складі термін поставки становить від 1 до 3 робочих днів в будь -яку точку країни. Відправлення " Новою Поштою" викону.ться в той же день за умови оформлення заявки до 11:30 дня. Замовлення , оформлені після 11:30 , відправляються на наступну добу. Товари з одного замовлення , які збираються з різних складів, можуть надсилатися Вам окремими посилками , про що Ваш персональний менеджер заздалегідь попередить Вас . Вартість відправки замовлення розраховується за тарифами кур`єрської служби . 

Після того як Ви оформили замовлення на сайті  https://dk-s.com.ua  наші співробітники відправлять замовлення через траспортну компанію "Нова Пошта" згідно тарифів компанії з якими ви можете ознайомитись  за цим посиланням. 

Способи оплати


В інтернет - магазині ДК-ІНСТАЛ  діє гнучка форма оплати за товар . Ви зможете розрахуватися в будь - якій зручній для Вас формі це готівковій і безготівковій формі, онлайн оплата на сайті , післяплатою в відділенні "Нової Пошти" . 

1. Онлайн оплата (Apple Pay / Google Pay / Visa / MasterCard) через платіжну систему Liqpay (без комісії як при оплаті через термінал).

2. Оплата готівкою . Оплату приймаємо у національній валюті. Готівкова оплата можлива при отриманні замовлення кур`єром або у нашому офісі .

3. Оплата на картку monobank/ ПриватБанк
Оплата на карту monobank або ПриватБанк через термінал або переказом онлайн-банкінг . Після підтвердження замовлення Ви отримаєте sms -повідомлення з реквізитами до оплати . Після зарахування коштів Ваше замовлення буде відправлено в роботу.
Отримувач
ФОП Донець Сергій Петрович
IBAN UA 263052990000026005030131646
ІПН/ЄДРПОУ 3015810016
АТ КБ "ПРИВАТБАНК "

4. POS - термінал в офісі . Оплата карткою в нашому пункті видачі товару - це зручно, якщо у Вас немає готівки.

5. Безготівковий розрахунок з ПДВ для юридичних осіб. Для виставлення рахунку нам потрібні такі документи це реквізити Вашої компанії та свідоцтво платника ПДВ. Вам потрібно оформити замовлення через кошик або звернутися до наших менеджерів за контактами .

6. Безготівковий розрахунок без ПДВ  для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Отримувач
ФОП Донець Сергій Петрович
IBAN UA 263052990000026005030131646
ІПН/ЄДРПОУ 3015810016
АТ КБ "ПРИВАТБАНК "

7. Накладений платіж. Послуга післяплати виконується відповідно до тарифів транспортної компанії при доставці "Новою Поштою" до вартості замовленого обладнання додається 2% від суми цього замовлення та 20 грн. за послугу .


  Умови оплати :   

1. Складські товарні позиції відвантажуються самовивозом чи за допомогою доставки любим зручним для клієнта способом.

2. Для товарів під замовлення з терміном поставки 5 і більше днів , а також індивідуальних замовлень (наприклад збирання і фарбування радіаторів), у подібних випадках Ваш менеджер попередить вас про те , що на індивідуальних замовленнях буде відсутня можливість повернення протягом 14 днів , і що дуже важливо перевірити ще раз точність товарних позицій і номенклатури , перед замовленням.

3. Перед відправкою "Новою Почтою " великогабаритного товару, Ваш персональний менеджер запропонує Вам передоплату , чка покриє можливі ризики, пов`язані з відмовою від замовлення та оплатою нашим магазином доставки в обидві сторони . 

4. Замовлення , вартістю до 1000 грн , які ми надсилаємо транспорною компанією , оплачуються 100% перед відправкою.

5. Замовлення способом оплати " Безготівковий розрахунок з ПДВ для юридичних осіб " відвантажуються за 100% передоплати.