Гарантія , обмін та повернення
Я можу обміняти товар або повернути ?
Так, ви можете товар обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту покупки . Це право гарантує вам " Закон про захист прав споживачів " . Щоб скористатися цією можливістю обміну чи повернення товару належної якості , будь - ласка переконайтеся що:
- товар , не був у вжитку і не має слідів використання : подряпин,сколів, програмне забезпечення не піддавалося зміна і т.д.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки ;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
При обміні чи поверненні товару належної якості зворотну доставку сплачує покупець.
Відповідно до статті 9 " Закону проЗахист Прав Споживачів" у покупця є законне право протягом 14 - ти днів після придбання повернути товар, який не використовувався , із збереженням гарантійних пломб, ярликів , товарного вигляду та характеристик виробу.
Звертаємо Вашу увагу, що ці правила діють лише на абсолютно новий (в повному робочому стані) виріб і лише в межах 14 днів після придбання.
Якщо йде повернення технічно складного виробу, наприклад: котлів опалення, теплових насосів, різних видів автоматики тощо, потрібна технічна експертиза близько 7 днів, мета якої – повне підтвердження того, що виріб не використовувався і не втратив свого товарного вигляду поки було у покупця.
Для повернення товару необхідно звернутися за адресою: с.П. Борщагівка вул. Волинська 12 оф .154 або зателефонувавши за номером 097 681 64 26
У разі індивідуального замовлення або складання обладнання товар поверненню та заміні не підлягає. Перед оформленням замовлення обладнання менеджер обов'язково повідомить про це покупця, щоб уникнути можливих розбіжностей у майбутньому.
Обмін чи повернення товару неналежної якості
Якщо товар не працює , обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру , авторизованого виробником Товару , про те , що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін або повернення товару ?
Для обміну або повернення товару вам потрібні:
Касовий чек або видаткова накладна.
Обмін або повернення товару відбувається за допомогою Нової пошти (адресу для відправки вам надасть менеджер відділу сервісного обслуговування за телефоном :+38(097) 681 64 26
або в пункті видачі товару ( за адресою с. Петропавлівська Борщагівка вул. Волинська 12 оф. 154 индекс 08129 ).
Оголошена вартість - дорівнює вартості згідно з товарним чеком
Послуги " Зворотня доставка " та "Післяоплата" слід скасувати
Напишіть причину відправки товару до сервісу на аркуші - заяві А4 у довільній формі. До заяви необхідно додати копії чека/витратної накладної або надіслати фотографії чека/ видаткової накладної до Viber на номер +38(097) 681 64 26 ( відділ сервісного обслуговування).
Коли я зможу отримати повернення грошових коштів?
Коли виріб новий і повертається протягом 14 днів з моменту замовлення, то граничний термін наступний:
Час проходження експертизи - до семи днів з дня прийняття товару .
Час повернення грошових коштів - до двох днів після закінчення експертизи.
На практиці виходить так , що термін значно нижче.В кращому випадку потрібно від 1-го до 3-х робочих днів для експертизи та повернення .
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
Наш інтернет магазин рекомендує звязатися з сервісним центром , адреса якого вказується в гарантійних талонах або можете подивитися данну інформацію на сайті виробника продукції . Це дозволить вам особисто стежити за ходом ремонту товару і також заощадить час очікування свого обладнання .
Якщо у вашому населеному пунктв немає авторизованого сервісного центру, в якому можливий ремонт або заміна , і вас є можливість звернутися в наш інтернет магазин .
Яка гарантія на цей товар?
- На всі товари , представлені у нашому магазині , надається офіційна гарантія .
- Термін гарантії регламентований виробником .
Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців , в залежності від товару . Підтвердженням гарантійних обов`язків служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
Основна інформація .
На все обладнання , яке ви купуєте в інтернет магазині "DK-INSTAL " діє гарантія від виробника . Гарантійний термін залежить від умов кожного бренду і відзначений в інформації гарантійного талону .
Унакладній і гарантійному талоні вказано дату покупки обраної продукції , назва продукту і терміни гарантії . Накладна і гарантійний талон є доказом придбання.
Важливо! Ви повинні зберігати цю документацію протягом усього терміну гарантії.